ο αγώνας θα είναι μακροχρόνιος...αλλά ωραίος και με συγκινήσεις


- ΣΕ ΤΟΥΤΑ ΕΔΩ ΤΑ ΜΑΡΜΑΡΑ ΚΑΚΙΑ ΣΚΟΥΡΙΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ -
Δεν ξέρω πλέον τι θέλει ο Λαός… ξέρω μόνο τι θέλω εγώ. Κι εγώ θέλω, με γνώμονα τον κοινό νου, απελευθέρωση από το Μνημόνιο και Εθνική Αξιοπρέπεια. Θέλω ανάπτυξη για όλους και όχι για τους λίγους. Θέλω να μηδενιστεί το κοντέρ και να ξεκινήσουμε από την αρχή. Θέλω ειλικρίνεια, χρηστή διαχείριση, τιμωρία των ενόχων, ελαχιστοποίηση λαμογιάς, ελεύθερη μεσαία τάξη, λιγότερα τρωκτικά και παράσιτα, ίσες ευκαιρίες, προστασία από την εξαθλίωση, αριστεία στην παιδεία, ρυθμιστικές αρχές και όχι διοικητικές παρεμβάσεις, ελεύθερη πρωτοβουλία με μόνο κανόνα την μη κατάχρηση, πάταξη της διαπλοκής, διαχωρισμό εξουσιών, λιγότερη διαφθορά… Απλά πράγματα.

26.10.10

Που είναι ο πίνακας, γυιέ της Τσαντ;


Θεόδωρος Bρυζάκης (1819-1878), «H Eλλάς ευγνωμονούσα» (1858), λάδι σε μουσαμά, 215 x 157

Έτσι παρέλαβε το πρωθυπουργικό γραφείο στο Μέγαρο Μαξίμου, στις 4 Οκτωβρίου 2009, ο γυιός της Τσαντ.

Τελευταία δημόσια εμφάνιση του πίνακα, στις 30 Νοεμβρίου 2009, κατά την συνάντηση με τον Σαμαρά.

Αυτή η φωτογραφία δημοσιεύτηκε στην εφημεριδα ΤΟ ΒΗΜΑ, στις 14 Απριλίου 2010.

Λεπτομέρεια

Το θέμα ανακίνησε το taxalia.
Όπως κι άλλοι πρόσεξαν, ο καλυμμένος, με μπλε ύφασμα ή χαρτί, πίνακας είναι μεγαλύτερων διαστάσεων και διαφορετικού σχήματος από τον πίνακα του Βρυζάκη, άρα ο τελευταίος έχει αντικατασταθεί.
Πολλοί αναρωτήθηκαν γιατί αντικαταστάθηκε ο ιστορικός πίνακας του Βρυζάκη, τι απεικονίζει ο νέος πίνακας και γιατί τον “κρύβουν”.
Εγώ, λοιπόν, δεν αναρωτιέμαι καθόλου.
Καταλαβαίνω πολύ καλά τον λόγο που “Η Ελλάς ευγνωμονούσα”, με αποτυπωμένα τα πρόσωπα των Κωλοκοτρώνη, Καραΐσκάκη, Μιαούλη, Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας, Αλέξανδρου Υψηλάντη και λοιπών εθνικών αγωνιστών, προκαλούσε εφιάλτες στον Τζέφρυ απ’ την Μινεσσότα.
Επίσης, καρφάκι δεν μου καίγεται να μάθω, τι έχει κρεμάσει πάνω απ’ το κεφάλι του το αμερικανοβλαχάκι, που θεώρησε -λέει- πολύ “βαρύ”, δυσλειτουργικό και καταθλιπτικό το Μέγαρο Μαξίμου. Ούτε και γιατί ντρέπεται γι’ αυτό και το κρύβει. Τα συμπλέγματά του αφορούν τον ψυχαναλυτή και τον γκουρού του, όχι εμένα.
Αυτό που αφορά εμένα και απαιτώ να μάθω, είναι:

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΒΡΥΖΑΚΗ;

ΤΙ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ, ΓΥΙΕ ΤΗΣ ΤΣΑΝΤ;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της "πηγής"; των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται.
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.